ابن الاكابر و الضعيفة

في بداية القصة اعرفكم عن الشخصيات
جميعها وهمية..
محمد الشخصية الرائيسية في القصة شخص من عائلة صاحبة سلطة وغنية ، منة بطلة القصة فتاة انطوائية لا تحب الاجتماع مع الاشخاص ، دول اهم اتنين في القصة الباقي شخصيات طرفية غير مهمة.
نبدأ القصة بأسم ابن الاكابر والضعيفة
الجزء الاول :
محمد : اول يوم مدرسة ليا وانا مش طايق حد يا عمي ، عمي عميد في الجيش وشخصية مرموقة .
عمي : روح يا ابني ولو اي حاجه ديقتك كلمني انا هبقا اعمل زيارة للمدرسة اطمن عليك اعتبر نفسك في مدرستك والي يديقك رن عليا بس.
انا(محمد يعني) : حاضر يا عمي هعمل كده .
قفلت الخط مع عمي ونزلت ركبت عربيتي رانج روفر واتحركت نحيت المدرسة وانا طول الطريق بفكر اذا كنت هرتاح في المدرسة ولا لا ، وصلت المدرسة وبزمر للبواب عشان يفتح البوابة
البواب : حضرتك مين؟ وبيبصلي باستغراب
انا : افتح البوابه يبني
البواب : مش هينفع يا بيه لازم اعرف حضرتك مين
انا : نديلي المديرة بتعتك وهي هتعرفك ؛وببصله بتكبر .
فعلا راح نادى المديرة
المديرة : مين حضرتك
انا : انا محمد العبادي
المديرة : اهلا اهلا اتفضل نورت المدرسة افتح البوابه يبني بسرعه
البواب فتح البوابه وهو قلقان ، انا عديت بلعربية وركنتها في المدرسة ونزلت
المديرة : تحب اودي حد يوريك فصلك ؟
انا : انتي بنفسك تروحي توريني فصلي.
المديرة : من عيني.
اتحركت قدامي وانا وراها ووصلنا عند الفصل ودخلنا سوا.
المديرة : السلام عليكم يا مستر ايهاب ، اقدملك الطالب الجديد واهم طالب عندنا.
مستر ايهاب : اهلا وسهلا نورت الفصل والمدرسة كلها.
انا : مردتش عليه وببص علي الفصل كله وعلى كل الطلاب لقيت كل اتنين جمب بعض وبيتكلمو معادة بنت وحدة قاعدة في اخر دورج ومش بتكلم حد خالص وشكلها عجبني اوي وفي حاجه كانت بتشدني ليها ، قطع تفكيري
المديرة : ممكن تقعض في اول دورج لو حابب يا محمد
انا : لا انا عايز اقعض هناك ، بشاور علي الدورج الي جمب البنت الي في ولدين قعدين فيه.
المديرة : في طلاب هناك طيب مش هينفع اقومهم .
انا : يا هقعض هناك يا مش قاعد .
المديرة : حاضر يا محمد راحت للولدين وقومتهم ، اتفضل يا محمد اقعض
رحت قعدت وفتحت موبيلي وقعدت اقلب فيه ، شويه وهي كلمت الاستاذ كلمتين ومشيت
منة ( البنت الي جمبي ) : هو انت مين او ليه بيعملو عشانك كده .
انا : اسمي محمد ، ومعرفش بتتكلمي عن اي بصراحه.
منة : وانا اسمي منة ، اقص المديرة بتعملك الف حساب ولا كانك الوزير ممكن اعرف انت مين ؟
انا: انا اسمي محمد العبادي ، من عيلة كبيرة وليها املاك في وجه قبلي ومحدش يقدر يقولنا لا ، فادينا السلطة والمال .
منة ببستامة بسيطه : طيب واخترت تقعض هنا ليه .
انا بغمزة : اصل في طراوة جايه من هنا .
ضحكت وانا ضحكت وكل الطلاب بيبصو علينا بس محدش اتكلم .
انا : ممكن اجي اقعض جمبك ؟
منة بعد تفكير طويل شوية : موافقة .
قومت بكل هدوء وقعدت جمبها وحطيت ايدي ورا راسها .
المستر : مينفعش كده يا ولاد تجلسو جمب بعض .
انا : خليك فحالك ، كل الطلاب ضحو والمدرس متكلمش.
ببص ل منة وبتمعن ف شكلها هي بنت جميلة اوي طولها ١٧٦ وانا طولي ١٨٥ وزنها ٧٠ وانا وزني ٩٠ يعني جسمها وجسمي ليقين علي بعض وهي بتلبس حلو اوي وجسمها مشدود وبذاذها متوسطه الحجم.
منة بتقطعني : انت هتفضل تبصلي كتير كده .
انا : مش هيبقا بص بس الموضوع هيطور ، وببصلها بثقة.
منة : تقصد اي وبتبتسم انها عاوزه كده.
انا روحت حطيت ايدي علي رجلها وبمشيها عليها برحه وهي ساحت وكانت لسه هتقول حوش ايدك لقيتها هديت اوي وجسمها ساب وفضلت تهمهم زي السكرانة انا فضلت احرك ايدي علي وراكها بحنيه اوي وكل شوية ايدي بتقرب لكسها وتبعد تاني لحد لما لقتها مسكت ايدي وضغطت عليها اوي علي كسها وفضلت ضاغطه اوي وبتتهز براحه حسيت بسخونه جايه من عند كسها عرفت انها جابت شهوتها.
منة ببتسامة : حوش ايدك احسلك .
انا : لو محشتهاش ؟
منة : هبوسك قدمهم.
قربت عليها وخدتها بوسه طويله اوي محدش كان واخد باله ، بس حته لو حد خد ميهمنيش ببوسها برومنسية اوي وبمسك ف بذاذها وبقفشهم اوي وبمشي ايدي عند كسها وبفتحلها الزورار وبدخل ايدي علي الاندر وبدعك كسها اوي وهي بقت تتاوه ف شفيفي وانا كاتم شفيفها جوا بوقي وبمصها اوي ، فضلت العب في كسها براحه وهي جسمها مرخي خالص وايدها بتتهز وكل شوية تقدمها نحيت بتاعي وترجعها تاني ، انا لحظت ده روحت مسكت ايدها وحطتها عليه اول لما حست بحجمه اتخضت اوي ورجعت لورا ، بعدها بصت لبطلوني لقته باين وكبير اوي (حجمه ٢٩سنتي) عضت علي شفيفها وقربت مني بقت لازقه فيا وبتفكلي الزورار انا اتعدلت عليها عشان محدش يشوف راحت طلعته وشهقت لما شفته لحست ايدها وبتلعب فيه وبتضربلي عشرة روحت انا قولتلها انزلي مصي بصوت واطي فعلا نزلت حطته ف بوقها وبترضعه بعبط واضح انها اول مرة بس بوقها مليان مخاط وبل زبي كله
ببص قدامي لقيت بنتين بصين علينا وكل وحده عماله تلعب فكس التانيه وهيجين عليا اوي غمزتلهم راحو فرحو اوي وزودو سرعه لعبهم لبعض وحده بينت كس صحبتها ليا وكان بينك اوي التانيه بينت كس صحبتها وكان احمر غامق وفضلو يلعبو لبعض ومنة عماله تمص ف زبي وهي متمتعه اوي وحدة من البنتين جابت عسلها علي ايد صحبتها انا شورت لصحبتها انها تشممني عسلها وادوقو راحت مدت ايدها شميته وكان ريحته تهيج اوي وملحست صبعها وكان طعمه مالح شويه بس حلو اوي الي بلحس صبعها هاجت اوي وراحت جايبه علي بطلون وايد صحبتها صحبتها لحست عسلها وكان باين انها شهونية جرس البريك ضرب وكلو نزل معادة انا والتلت بنات منة استغربت انهم منزلوش.
منة : في اي انتو قعدين ليه.
انا : سبيهم ملكيش دعوة .
شورت لوحده تقفل الباب بلترباس عملت كده وجت قعدت انا قومت وقلعت بطلوني قدمهم كلهم حطو ايدهم ع بوقهم والشهوة في عينهم .
انا : مين تاخده فكسها الاول محدش رد .
البنتين : احنا مش مفتوحين.
منة : انا موافقه.
انا : بس انا مش بحبك انا عندي الشهوة وبس.
منة : انا عاوزه كده بس وقامت قلعت بطلونها وفتحت رجلها قدامي .
انا شوفت كسها لقيته احله منهم نضيف مفهوش شعرة وبينزل لبن من شهوتها ولونه بينك فاتح وشفراته بارة وتتاكل قررت عليها ،
وحطيت بوقي ع وراكها وبوستها بحنيه اوي وهي ببتاوه وانا كل شويه اقرب من كسها بشفيفي لحد لما وصلتله ولحسته لحسه وهي من شهوتها نزلت ع بوقي انا عجبني طعم عسلها اوي ف هجمت ع كسها وفضلت امصه اوي وهي بتتلوي تحتي وانا ببلع ف عسلها اوي والتنين بيحكو كسهم اوي والشهوة فيهم باينة فضلت امص في كسها اوي وهي بتتلوى جامد بعدها بعدت بوقي وحطيت زبي علي كسها وبفرش كسها
هي : براحه ونبي انا لسه بنت
انا : متخفيش وقربت علي شفيفها ببوسها بحنيه وزبي بحركه علي كسها وهي بتحرك وسطها عليه حطيت شفيفها جوا بوقي وبمصها اوي روحت ظابط زبي علي خرم كسها وبتديت ازق براحه من سوايل كسها الراس دخلت براحه زقيته اكتر سنه سنه لحد لما دخل جواها وفتحتها فضلت سايبه فيها شويه عشان بتتوجع وكسها ياخد ع زبي راحت هي بتسحب نفسها من على بتاعي
روحت طلعته منها وبنت من البنتين مسحت الدم من علي زبي بمنديل ومسحت كس منة
منة : انا عاوزاك تاني دخله جوايا كلو نكني يا محمد
انا : من عنيا يا شرموطة محمد
قربت عليها وبليت ايدي وبليت راس زبي
ودخلته جواها للاخر شهقت اوي
فضلت انيكها اوي بدخل وطلع جواها فضلت ارزع فيها اوي وهي بتتلوى تحتي ومتكيفه جامد وكسها عمال يضم ويرخي علي زبي اوي ومرة وحده جابت عسلها كلو وزبي جواها عسلها زق زبي فطلع برا وهي بتسرخ من المتعة روحت مدخله تاني للاخر وفضلت انيكها اوي بعنف خالص بخبط جسمي فيها اوي وهي بتتموت تحت وانا مكمل نيك بسرعه اوي بنيك ف كسها جامد بعنف خالص وهي شغاله ااااه ااااااه براحه اهدا اهدا لا اااااه مش قادرة هههخخخخخخخ بعد عشر دقايق نيك ف كسها عايزه لبني فين يا شرموطه؟
منة : في بوقي عاوزه اشربو
وقفت التلاته تحت وبحك زبي اوي وعينهم كلها عليا من تحت روحت ناطر لبني على وشهم وزبي عمال يجيب لبن غرقت وشهم وبوقهم كل وحده قعدت تلحس وش التانيه وجم نضفو زبي من اللبن ولبسنا والجرس ضرب واحنا قعدنا والدنيا عدت ولا كان في حاجه فتحت
منة : انا بحبك اوي
انا : يبت ده احنا لسه شيفين بعض
منة : انت ملكي وحدي
انا : انا مش ملك حد انا ملك نفسي وكيفي وطلعت سجارة وولعتها
منة مسكت ف ايدي وفضلت مسكها طول الوقت ، سمعت صوت عمي جي قومت قعدت علي الدورج بتاعي وهو دخل والمديرة وراه كل الفصل اتخض وقام وقف
المستر : اهلا يا فندم حضرتك في مشكلة
عمي مردش عليه واتقدم عليا : اي يا ابن اخويا في حد مديقك
انا : لا كله تمام يبوب ( بوب دلع بقولهوله انا بس )
عمي : ماشي يا حبيبي محتاج حاجه طيب
انا : اه هات علبة من الي معاك عشان علبتي خلصت ، عمي طلع علبة ملبورو وادهالي انا ولعت سجارة وقعدت وعمي قعد يتكلم مع المديرة ويحظرها اني لو اديقت هي هتزعل ومشي اليوم الاول انتهى انا خدت العربية وروحت علي البيت …..الجزء الاول خلص استنو الجزء التاني قريب♥️

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: Content is protected !!