قصتي مع خالتي وبنتها
انا عمر ٢٢سنة قصتي بدات اما امي اتطلقت واخدنا الشقة الي فوق سطوح بيت خالتي
ماهي كنت بنتها مني تخينة مش حلوة صدرها صغير لكن طيزها كبيرة جدا اكبر طيز شوفتها في حياتي مني قليلة الادب لسنها وسخ اسهل كلمة عندها ايه يا كس
مكنتيش با فكر في حاجه نحيتها العكس كنت عايز انيك اختها الصغيرة. سارة ١٣سنة
علشان اما كنت ببات عندهم هي اما بتنام ما بتحسش كنت بحب احسس علي كسها
لدرجة مرة في الشتا نايم علي الارض جات نامت النحية التاني اتاكدة انها نايمة وطلعة. زبي ومشيت بين شفرتين كسها
المهم مني كنت لسنها وسخ مرة بقولها بتعملي ايه وهي قاعدة معايا علي السطوح قلتلي بتفرج علي سكس بل هزار
وبدانا نهزر هزار قبيح لغاية اما بعتلها استيكر زب
علي الوتس وهي تبعتلي طيز وكس
في مرة وهي قاعدة معايا قامت ضربها علي طيزها هي اتزهلت قلتلي يا متناك
يا خول بضحكة بقيت كل ما تطلعلي علي كدا
مرة قاعدة قمت مشغل فيلم سكس وقاعدة جمبها قامت شتماني
وهزرنا مع الوقت بقيت نتفرج كل يوم مع بعض مرة قمت مطلع زبي وشها قلب الوان قامة نزلة
وقاعدة فترة ما تطلعش لغاية اما كلمتها وصلاحتها
واتفقنا خلاص ومش ها نتفرج بس اول ما طلعت ودخلت الشقة قمت بيسها وهي بتحول تبعد في ثواني كنت بين ايديا ببوس واعض شفيفها وطلعت فوقها علي السرير وقمت مطلع زبي قاعدة تمص فيه وانا لحست كسها
وفضلنا علي كدا اكتر من اسبوع بوس
لغاية اما مرة قولتها انا ن الطبيعة وكدا كدا ما تقلقيش مش هاعرف اعمل حاجه علشان انتي انسة
بس انا كنت ناوي انيكها من طيزها
طلعة واول ما دخلت قمت مقلعها وابوس فيها واحضنها وطلعت زبي قرفة تمص كان في نوتيلا قمت حطط عليه وفضلة تلحس وهي ملط قمت قالع ملط هي
ها تعمل ايه متفقناش علي كدا
وانا متقلقيش ها حطه بين طيزيك
بعدين انتي عملة حلوة علشاني
مش هنيكيك ها جيبهم علي طيززيك
وعي عملت مصدقة اول ما نامة علي وشها طيزها ضخمة قمة حطها بين فلقتين طيزها واحركه هي هاجت قمط داهنو
وفي خرم طيزها
وقمة حشره وكاتم بقها علشان الصوة امها تحتينا
وفضلت انيك فيها وبقينا كل يوم لي مدة شهور
في مرة خالتي طلعة وسمعة الحظ الحلو كان معها مفتاح للشقة
انا ما شوفتهاش
تاني يوم لقيتها جيباني وبتقولي انا شوفت كذا
وانتو رضعين علي بعض ميجوزش تتجوزو
كفاية كدا
انا هكلم ابوك امك لازم دا يوقف
قولتلها انا مصدقت لقيت وحده بتريحني كل يوم وانا معايا فديوهات لينا
اتصدمت
ودي كدا ها تفضحها ومش ها ينفع تتجوز لو اتفتحت
قولتلها لا انا بنيك طيز بس قلتلي ها اتفق معك اتفاق نكني مرة كل اسبوع وكس وطيز
وملكش دعوة بيها وهات امسح الفديوهات
قولتلها لا اطلعيلي. بكرة با الطقم الشراب
انيكك ونمسحها
قاعدة تشتمني
وتاني استنتها قامت طلعة ودخلت
وقالت انا عند وعدي قمة منزل البنطلون انا زبي مش طويل قوي لكن تخنه عجيب
شهقت وبدات تقلع وانا ااقلعها لغاية اما نامت ملط قمت نايكها كس وطيز
وروقت والنيك بقا كل اسبوع لغاية اما بقينا يوم ويوم
في يوم سارة بنتها الصغيرة
شفتنا وانا شفتها قمت قارص اكتر علي امها
علشان تتوجع وتاني يوم رنت علي امها ابعتيلي سارة تجيبلي اكل من برة اما طلعت هي باين عليها محرجة قوي وانا استغليت الحته دي بقيت اقعد بشورت قدمها وعلي طول بتاعي وقف مرة كنت بيته فوق مع امي
شوفتها وهي ريحة الحمام وانا الباب بتاعي كان جمب الحمام قمت منزل البوكسر
وحماده وقف تلقائيً
هي شفتو فضلة وقفة بتاع خمس دقيق ودخلت الاوضه وانا عامل نفسي نايم
وفضلنا علي كدا كل يوم كذا يوم
وبدات اتقرب منها واكلمها وتبعتلي صورها با هدوم اشتريتها
وبدات احسس علي جسمها وكل مرة الوضع يتطور
مرة اضربها علي طيزها
احط ايدي علي بزها
كل يومين يومين اما امها تطلع كنت بسيب الباب موارب
كنت بطتلع تقعد تتفرج وانا بنيك خالتي وزبي من كسها لي طيزها
لغاية اما مرة مكنتيش قادر عايز انيكها نفسي انيك وحده في سنها
جبتلها بكيني فتلة صغير اشتريته من علي النت
قولتلها تطلع وقمت قيلها جيبليك هدية
اول ما شوفته وشها احمر
قولتلها مش ها تقيسي علشان اعرف مقاسيك وله لا
قالتلي معرفش دا يتلبس ازي عمرها ما شافت
بكيني فتلة
قمة مقرب عليها وخدها في حضني وانا بحبيك
قالتلي وانا ونفسي ابقا في حضنك قمت مقلعها البنطلون في شدة ايد
هي اتصدمت
هديتها وقلعتها
ولبستها البكيني
وقمت وخدها في حضني
بدات ااقلع وهي تهييج هب مشيته بين كسها
وهي لسه ما اتطهرتش فا شفرت كسها عالية وطيزها صغيرة فضلت امشيه بينهم وقمت مدخله في طيزها وعملت معها واحد ابن متنكة
وبقيت ااقبلها وانيكها بقيت مقسم الاسبوع خالتي حد مني اثنين سارة ثلاث
وكدا بس الدلع كان مني كنت شرموطتي وبا عليها قاعدة علي الزب لغاية اما تفرهد افندينا
مع الوقت خالتي عرفت اني لسه بنيك مني
واكتشفت ان سارة بتطلع كتير لغاية اما في مرة قفشتنا كنت ها تموت وقاعدة تقول اوعا تكون فتحتها طمنتها انو لا نيك خلفي. بس زي مني.
وبقيت خالتي تطلعلي كل يوم علشان انيكها وبقيت كل يوم انيك خالتي