الجزء الاول انا و بنت عمي الهايجة

2.5/5 - (4 أصوات)

السلام عليكم انا اسمي محمود وعندي ١٨ عندي اخ اكبر مني واخت صغيرة واخت ودي اكبر واحدة فينا وعندي عم متزوج وعنده بنتين و ولد اكبر مني واحدة اسمها نور وتانية اية والتالت اسمو احمد. الجزء الاول:
حكايتي بدأت لما كنت صغير وكنت بطلع اقعد مع ولاد عمي البنات وكنت دايما ألاقيهم قاعدين بهدوم البيت الي هيا بنطلون و تيشرت أو فانلة كت او جلاليب البيت بس كانت تبقي ضيقة عليهم جدا وكانت بتبين جسمهم وفخادهم والفانلات كانت بتبين صدورهم وكده وانت مكنتش بركز معاهم لأن كنت بطلع العب معاهم أو اتفرج على افلام كرتون وكده وكنا ساعات بنبات معاهم انا واخواتي وكنا علاقتنا قوية بيهم بس لما بدأت أبلغ واكبر بدأت نظرتي ليهم تتغير وبدأت اركز في تفاصيل أجسامهم المثيرة واقعد اتفرج عليهم وعلي وراكهم وصدرهم الي طالعة لفوق ولا طيازهم الي كانت زي الملبن وكنت بحاول أتجنب نظر ليهم واقول عيب ده بنات عمي بس مكنتش بقدر استحمل وكنت بدخل الحمام عندهم اضرب عشرة أو بعد ما اتفرج عليهم فوق انزل عندنا و اقعد اجيبهم مع حالي وفضلت علي كده لحد م لاقيت بنت عمي نور بدأت تعجب بيا لاني طويل و جسمي عريض وكان مظهري حلو ونظرتها كأنها بتشتهيني وكانت بتتعمد تهيجني بلبساها الضيق وبناطلها الملزقة وكانت تحب تمشي قدامي علشان ابص علي طيازها الي زي الملبن ولا صدرها الكبير وانا اشوفها وهي كده أولع من جوه ومقدرش استحمل وأقوم نازل عندنا افرتك زبي ضرب عشرات عليها.

الجزء الثاني: في مرة كنت متخانق مع ابويا وقولتلو مش هبات في الشقة انهاردة وطلعت فوق عند عمي ولحسن الحظ عمي مكنش موجود هو و مراته وكان ساعتها إبن عمي في الاردن واية راحت شغلها وطلعت خبطت عليها كانت الساعة٩ الصبح فتحتلي ولقيتها صاحية وقاعد بتتفرج علي التلفزيون دخلت ورحبت بيا وقعدت معاه وجابتلي حاجة اشربها واقعدت ارغي معاها وكانت مشغلة فيلم رومانسي جدا و احنا قاعدين نتكلم جات لقطة كان البطل فيها بيبوس البطلة وكان مقطعها بوس وتقفيش وكانو ملط حرفيا فاقولتلها غيري القناة بس مسمعتنيش علشان كانت مندمجة مع المشهد وكانت هايجانة علي الاخر فقولتلها خلاص هنزل انا و هحاول اراضي ابويا علشان انام لقيتها بتقولي استني بصوت حنين كده ومسكت ايدي وقالتلي خليك قاعد وبلاش تنزل تلاقي ابوك متضايق وقامت سحباني علي على الكنبة وقالتلي ايه الحصل وحاكتلها الحصل بيني وبين ابويا وهي نظارتها رايحة جاية علي عليا وعلي زبي الكان فاشخ البنطلون لدرجة لو كانت لمستو كان هيغرقها لبن و فوسط منا بحكي قام الريموت وقع علي حجري وقامت جابتو وهي بتجيبو قامت محسسة على زبي وانا كنت هنفجر وقالتلي تعالى معايا وراحت وخداني على الاوضة بتاعتها وقالتلي اقعد على السرير و لقيتها بتقلع العباية الي لابسها وانا مكنتش مستوعب الي بتعملو وشفت جسمها الساخن وفخادها وطيزها الي زي الملبن ولا صدرها الكبير الطالع لفوق وقامت نايمة على السرير وانا مسمتش عليها قومت نازل بوس وتقطيع في شفايفها وتقفيش في بزازها و اقعدت ارضع منهم لحد ما فضيتهم قومت نازل علي كسها المحمر قومت لحسوا بلساني وهي كانت مبسوطة وتأواه بصوت ناعم وقامت جايبة ازازة زيت وقامت نايمة على بطنها وانا قومت دالق الزيت كلو ودعكت جسمها كلو وجيت عند طيازها ونزلت عليهم دعك وضرب وهي كانت سايحة وتقول اااااه امممم وقمت مقلعها الكلوت وقعدت ادخل صباعي في كسها وبدأ صوتها يعلا اااااااااه ااااااااه كسي مش قادرة وكان مليان إفرازات قمت قلتلها قومي وقمت قالع البوكسر و شافت زبي الكان واقف زي العمود و اندهشت من طوله و تخنه وقعدت تمص فيه جامد وقومت منزل في بوقها لبن وبلعتو وقالتلي لبنك مولع يا فحل قومت قايلها نامي وافشخي نفسك وقومت مدخل زبي براحة وقعدت ادخل وأخرج وهي صوتها يعلا اااااااه ااااااه اااااه وبدأت اسرع في النيك واشتمها واقولها ايه رايك يا لبوة و يا شرموطة وهي كانت مندمجة جدا وتأواه بصوت عالي اااه اااه اااه وبعد مخلصت قولتها لفي زي الكلبة وقمت مدخل زبي في طيزها وكان خورمها ضيق وكانت بتتوجع وتقولي بلاش بلاش بس انا أصرت ادخلوا ودهنت زبي زيت ودعكت خورمها بشوية زيت ودخلتوا وكانت في البداية بتتألم بس اتعودت من كتر النيك فيه وكنت خلاص هنزل اللبن في طيزها قالتلي لا نزلو في كسي قولتها امان عادي قالتلي امان قومت منزل لبني فيها وقالتلي ده سخن قوي وخلصنا ودخلنا استحمنا مع بعض ونمت معاها وبعد كده نزلت عندنا. ولما اية عرفت الي حصل قالت إنها كمان عايزة تجرب واتفقت انا وهي في يوم يكون مفيش حد فيه وطلعت عملت واحد معاه زي اختها ومن ساعتها بقيت بعمل معاهم كده كل فترة.

One Response

  1. Telegram
    gg205555
    كل واحد نفسه ف شريك يحبه ويلاقيه جنبه على طول، يزعل او يحصله مشكلة يجري عليه يحس ان الدنيا لسه كويسة.. يحسسه انه يستحق يتحب ويتدلع ويدلعه احلى دلع، يطلع معاه كل المشاعر المكبوتة ويبقى معاه بدون اي تجمل او تصنع.
    بدور على بنت تكون حبيبتي ♥️
    مستنيكي على تليجرام
    @gg205555

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: Content is protected !!