الموقع الاول.. قصص سكس حقيقية

سكس شات

نبدا سلسلة بأسم :انا ونون.انا اسمي محمد عندي 21 سنة شخص عادي مش بعمل فيومي اي شيء ، بنام بصحا بنام تاني ، بقعض على الموبايل، وهكذا ، اعجبت ببنت من على موقع في الانترنت للسكس شات قعدنا نتكلم كتير مع بعضنا لحد لما في يوم اكتشفنا اننا من نفس المنطقة ، قعدنا نتكلم سعات وسعات لحد لما دخلنا في السكس شات سوا ، مش هينفع اقولكم اسك البنت بس نقدر نقول عليها نون ، كنا نمارس السكس شات كثير كل يوم ، هي تحب الشذوذ يعني مثلا ان امها تلعب لها ابوها ينيكها ، بتحب الاشياء الغير طبيعية ، فيوم كنت بخليها تتخيل ان امها بتلعب لها وهي كانت سخته كثير وكانت مثيرة انها سخنه كدا فضلت ازود وخلتها تحبهم اكتر من تلات مرات وفلنص عرضت عليها اني اقابلها وامارس معها كانت مترددة بس قولت لها بس بمسك صدرك واحسس على كسك اقتنعت واتفقنا انه بيكون في مكان شغلها ، كان قريب على ما يكون خمس دقايق بلتاكسي بعد لما نمت رنيت عليها ********** ، وتفقنا اني بروح عادي ، قالت المدير ممكن يدايق وكده قولتلها سيبي الموضوع عليا ، رنيت على مدير الشغل تبعها وقولت له اني من طرف مساعد المحافظ اللواء ****** رحب فيا قولتله القصة بكل بساطه اني باجي انيك بنت عندك ، قال لي كيف يعني ده مكان حكومي ، قولت له يا كدا يا بعمل لكم مشاكل ، المهم وافق مغصوب قولت لها اني باجي لها وروحت على المستشفى وخدتها ودخلنا غرفة مكتب المدير وهو خرج وسابنا هي استغربت وسالتني ، ازاي عملت كده يا محمد ، قولتلها ده وقته؟ وقربت عليها وفضلت امشي ايدي على جسمها وشفايفي بتبلع شفايفها وهي في حاله من الاثارة مني روحت مديت ايدي على كسها لقيتها حسمها بيشد ويرخي سعتها عرفت ان ايدي اول ايد تلمس كسها ، جابت عسلها وبان في البطلون نقط لان لونه ابيض ، دخلت ايدي جوا الاندر بتعها وفضلت ابعبص كسها وهي في عالم تاني خرجت ايدي وحطيت صباعي على بوقها مصت صباعي اوي ، وبتلحس عسلها زقتها ع الكنبة،وشديت بطلونها ، لقيت كسها وردي بس فيه شعر خفيف من فوق بس شكله حلو برضو وزنبورها واقف وكسها بينقط عسل قلعت بطلوني والبوكسر ونزلت بين رجلها بمص زنبورها وبلحسه اوي وهي كانت بتتلوى تحتي وبتزق راسي على كسها وقفت وقولتلها : هحك زبي بس متخفيش ، لالا بلاش خليني امصه بس ، يبت متخفيش هحكه بس ، ماشي يلا ، حطيت زبي واول لما لمس كسها لقتها بتزق نفسها على زبي اوي وجابت عسلها على زبي تاني مرة ، عدلت زبي على خرمها وسبتها هي تتحرك ، لقتها بتقولي محمدد، نعم؟ ، عوزاه اوي ، بلاش يبت ، عوزاه بوقولك اااااه ، طبعا عندها لدغة خفيفة ف الااه منها تحفة ، قولتلها طيب دخلي الراس براحه عشان لو دخلتها انا ممكن اتهور ، زقت نفسها عليا الراس دخلت وحته من زبي ، شهقت جامدهتموت محمد انا مش قادرة استحمل ، طيب وبعدين يعني هنعمل اي ، لقتها من غير مقدمات بتزوق نفسها عليا ، بصراحه مبقتش قادر اسيطر على نفسي نمت عليها ودخلت زبي كله فيها ، هي شهقت اوي وبرقت بس لقتها رخت جسمها كانها اتبسطت وقالت كمل متوقفش ، بقيت ادخل واطلع وهي مبسوطه وبتزق نفسها معايا ، في بنا تناغم غريب اوي سعتها مكنش فرقلي بس هي ازاي مكنتش حاسه ب اني فتحتها ! ، كملت نيك فيها بدخل وطلع وهي شغاله ااااااااه يا محمد ارحم كسي اااه نكني اوي لا مش قادره يا محمد اااه نكني بتشهق وتزوم اوي اممممممم نيك نيك شرموطك عاوزه تتناك ، كلمها هيجني اوي فضلت انيك فيها بعنف اوي ، لقتها برقت اوي وسكتت خالص وفجاة من غير اي مقدمات جابت عسلها وزبي جواها من سخونة عسلها نزلت لبني جواها ولبني اخطلت بعسلها خرجت زبي وفضل واقف زي مهو هي استغربت وبصاله ومستنياه يرخي بس هو واقف تاني ، قالت محمد ! ، قولتلها نعم ، قالت هو ازاي كده واقف كده ازاي ، قولتلها مهو لسه مشبعتش شخرت وفتحت رجلها ، نيكني يا فحل ، دخلت زبي فيها تاني وفضلت ادخل واطلع اوي بسرعه وعنف هي شغاله اااااه لا لا اسفه انا كلبتك ارحمني اااه مس قادره اااه لا ارحم كسي اتفتك مش قادره لا لا زبي كبير اوي ، وانا شغال نيك موقفتش بكل قوتي شغال نيك وهي مسلمة نفسها اوي وبتتنفض وتنزل عسلها كل شوية فضلت تنزل عسلها وانا بنكها لحد لما وصلت ٦مرات شدتها عليا وحضنتها وزبي لسه فكسها وقعدت ع الكنبة وهي بقت قاعدة ع زبي فضلت تتحرك بس حركتها بيطئه نمت ونيمتها فوقي وشديت بايدي طيزها وفتحتها وبقيت انيكها بعنف اوي وهي شغاله تصرخ ، ااااه لا ااااااه ار اررر ارحمني اااااه ل لاا لااااا اااااه اهدا طيب اهههه لا يمحمد ااااه براحه طيب اااه براااااحهه ولدغتها تجنن بياااحه يا محمد بياحه مش قاديه وانا شغال نيك فيها بكل عنف لحد لما قربت انزلهم تاني روحت مدخله للاخر اوي فكسها ونزلتهم فيها تاني وسبت زبي جواها لحد لما صفى وخرج لوحده هي استوعبت قعدت تقول احا احا انت نزلتهم فيا مرتين ، جرا اي يا كسمك متظبطي كدا واي يعني مانتي كنتي مبسوطه ، اهدا اهدا هتفضحني ، انزلي يبنت المتناكه بوسي رجلي ، هي استغربت واتخضت محمد انت بتقول اي ، بقولك انزلي ي كسمك يلا وضربتها بلقلم ، لقتها هاجت من نفسها ، ونزلت وباست رجلي وبتلحسها زي القطة وبتبصلي من تحت ، عجباكي يا كسمك ، ايوه ، ايوه اي ي لبوه وضربتها ف كسها اسمها ايوا يا سيدي ، سكتت شويه بعدها قالت حاضر يا سيدي ، زبي وقف تاني قومي ي لبوه ، نعم يا سيدي ، افتحي بوقك ، فتحت بوقها وبصالي فعيني وكسها بينزل لبني ، تفيت جوا بوقها وهي بلعت من غير مقول ، انا قولتلك تبلعي ي لبوه ضربتها ف بطنها قعدت ع الكنبة وفتحت رجلها عشان تخليني اضعف روحت نمت فوقها وخنقتها ب ايدي اوي فضلت تخبط ف ايدي وفكتها لما كانت هتموت خدت نفسها اوي تفيت ع وشها وقعدت ع صدرها وحطيت زبي ف بوقها وفضلت انيك بوقها اوي وهي مش قادرة تتنفس من السرعه روحت دخلته ف اخر بوقها وهي فضلت تخربش فضهري وانا مش سيبها تاخد نفسها عينها فضلت تقلب ابيض روحت مخرجه لقتها شهقت وخدت نفسها اوي وبعدها لوحدها مسكت زبي وفضلت ترضع في اوي وتمصمصه اوي وبترضعو اوي وتلحس بضاني روحت منيمها ع بطنها ورافعها مخليها تعمل دودجي وقعدت اهين فيها ، يا لبوه يبنت المتناكه انتي اي ؟ انا شرموطك ، انتي اي ي كسمك وبطلشها ع طيزها ، انا متناكه ولبوه ارحمني بقا ، فضلت احك زبي ف كسها ورشقته فيها وفضلت انيكها اوي ، وهي بتشهق تحتي روحت لعبت بصباعي ف طيزها لقيتها هاجت اوي دخلت صباعي وهي بتتلوي فضلت انيك فيها نص ساعه كمان ونزلتهم ف كسها ولبست هدومي ومشيت من المستشفى بعد لما روحت البيت فتحت الشات لقتها عامله حظر منه ومن الانستا ومن كل حته استغربت صراحه دخلت ب اكونت غير بتاعي ودخلت كلمتها وصلحتها بطريقة عادية وقولتها انه كان بسبب الهيجان بس شتمتها وعملت كده ، المهم انها اتراضت قولتلها بس اي رايك اتبسطي ، سكتت شوية وسجلت ريكورد : اتبسط اوي بس كنت تعانه ولسه موجوعه ، خلاص روحي البت اطلبي ازن عشان متتعبيش ظه حتى انتي لسه مفتوحه ، اقتنعت وروحت البيت وكلمتني لما روحت فضلنا نلعب اسلة لحد لما سخنا تاني قولتلها تعالي نعمل واحد فون قالت اخاف وكده قولتلها لا متخفيش وبتديت اسخنها وحده وحده وخلتها تكون سايحه خالص لقتها بتقول نيك كلبتك يلا انا استغربتها قولتلها بتقولي اعمل اي قالت نكني يلا قولتلها لا انتي كدابه وكلبة نوتي روحت قعدت ابعبص ف كسها (فل فون طبعا) فضلت انكها فون لحد لما خلصت الساعه ورنيت تاني وكملنا هي جابت ٧ مرات تقريبا هي مقلتش بس لما بتيجي تجبهم بتفضل تشد وترخي ف جسمها وانا بسمع صوت حركتها ، بعدها قفلنا ونمنا وعرفت انها راحت المستشفى روحتلها واول مشفتني اتخضت شورتلها على مكتب المدير راحت نحيته ودلخنا وحصل زي الجزء الاول خليته يسيب المكتب بس الغريب المراضي اني كنت جي مش عشان انيكها كنت جي اخليها خاضعه ليا بس فكيت حزام بطلوني ولفيتو ع ايدي وضربتها على طيزها بيه ، ااااه بتعمل اي ، اقلعي يا كسمك يلا ، لا ، ضربتها بلحزام اوي ، ااااه حاضر حاضر قلعت هدومها كلها ، انزلي ع رجلك يا كلبة ، لا يا محمد مش هيحصل تاني ، ضربتها ع ضهرها الحزام بيعلم ، اااااه يا محمد بيوجع قربت عليها وضربتها برجلي ف كسها ، سرخت اوي ، كتمت صوتها عارفه يا لبوه لو مسمعتيش الكلام هخليكي متنفعيش تاني ، هزت راسها ب ايوة ، قولتلها انزلي على رجلك نزلت وخلتها ترضع زبي وهي كانت بترضع بشهوة مش بخوف زي مقولتلكم هي بتحب الحجات الشاذة ف بنسبالها انها تتهان دي اول مره تحصلها ، بقيت تمص جامد من شهوتها انا مسكت راسها ودخلته لاخر راسها شهقت ومخليط بوقها بتطلع وغرقت زبي وبينزل منه ع الارض ضربتها برجلي خلتها تنام ع الكنبة ومسكت زبي وقعدت احكه ف طيزها قعدت تتلوى ، لا يا محمد بلاش هنا هتوجع اوي ، وهي بتتكلم حطيت ايدي ع وسطها وزقيت زبي ف طيزها كانت ديقة اوي ومدخلش ، اااااااااااه هموت مش قاديه بياحه ، طلعت زبي وحطيت صباعي جوا كسها اتبل من عسلها وروحت مدخله ف طيزها وفضلت انحت ف طيزها ب صباعي عشان توسع هي بطلت تتوجع بقت تتاوه براحه انا عرفت انها خلاص خدت ع صباعي روحت مدخل تلت صباعين بدات تتوجع تاني ، اااه يا محمد بتحرق اوي ، قومت حطيت زبي تاني وفضلت احكه ف طيزها ، ومرة وحده رشقت الراس ، هي سرخت سرخة من غير صوت من الوجع بعدها ، ااححححححححح مش قادره طلع طلع هصوت ، قلبتها ع بطنها ولفيت شعرها ع ايدي ، خخخخخ سيب شعري ، ضربتها ع طيزها ضربة علمت وشديت شعرها اوي هخلعه ف ايدي ، اااااه خلاص اسفه اسفه ، ابتديت ازق زبي وهو بيتزحلق من مخليط بوقها ، احححح حلو اوي ، بنسبالي برضو كان حلو لان اول مره افتح طيز فحياتي ، بتديت اخرج ودخل براحه وهي بتدت تتفاعل وتنزل ع زبي بطيزها ، وضع الدوجي خنقني خلتها تفتح رجلها وتمسكها ب ايديها ودخلته كله ف طيزها وحطيت ايدي ع كسها بقيت انيك طيزها وابعبص كسها وهي بقت تسرخ ، اححححح بياحه بياحه مش قاديه ، انا بزود اكتر واكتر وبنيك بكل عنف وهي بقت تتلوى اوي وانا شغال نيك فيها بكل عنف كانها كلبة وانا بنكها تفيت ع وشها وهي لحست التفافه عرفت انها وصلت لمرحة عالية من الهيجان ، نرجع للحياة الان ، انا مستغرب ازاي فتحتلها كسها وطيزها وهي مستمتعه ومش هممها..التفكك الاسري يعمل اكتر من كده ، نرجع للماضي فضلت انيك ف طيزها وافعص ف بزها وبايدي التانيه ابعبص كسها وهي هاجت اوي وبقت تزق نفسها ع زبي عشان يبق جواها اوي ، جابت عسلها وجي ع بطني ، طلعت زبي من طيزها ورشقته ف كسها وفضلت انيكها اوي وهي بتسرخ سرخات مقطعه ، اي اي اي اي ، وانا شغال فحت فكسها جابت لبن مش عسل لبن ابيض اوي وزبي جواها وكان سخن اوي زبي انفجر جواها وبق لبني مع لبنها طلعت زبي بعد لما نزلت وحطيته ف بوقها بقت تمصه اوي لبني ب لبنها وهي عندها شهوة عالية اوي ( اللبن الابيض لما ينزل من البنت اعرف انها وصلت مرحلة عالية اوي ) فضلت تمص زبي ولقتها اتحولت وبقت عنيفه انا سعتها سبتلها نفسي شويه لقتها حست ونامت عليا وجت بين رجلي وفضلت تمص ف زبي ، انا دلوقتي هوريك الي بتعمله فيا ، حسيت انها هتقلب سيطرة عشان ميحصلش كده مديت رجلي ع بوقها ، عينها برقت وبصتلي بضعف تاني ومصت رجلي وصوبعي ، قلبتها تحتي تاني وجيت نمت عليها وهي قفلت رجلها عليا وانا روحت راشق زبي فكسها ودخل بسرعه اوي بسبب لبنها ولبني زبي كبر جواها انا حسيت بكدا لان كسها داق عليا طبعا كبرر بسبب لبنها ، محمد احح في اي موجوعه اوي ،فضلت انيكها تاني بكل سرعتي وهي قافله عليا برجلها فضلت ارزع فكسها اوي وهي بتتنفض وتنزل وانا مكمل فضلت ارزع وارزع وهي شغاله ، اححححححيييي ببياحه بياحه مش قاديه بياحه لا محمد بياحه اااااه مش قادره والله هموت كسييييييي ، انا مكمل زي الطور الي شاف نتايه وبنيك فيها بعنف اوي لحد لما نزلت مرتين لازقين ف بعض ولقتها سكتت وعينها قلبت بيضه من الشهوة روحت مدخل زبي اوي فيها حسيت انه دخل ابعد المرادي ولبني نطر جواها المرادي اكتر مره نزلت جواها لقيت عينها اتعدلت وبتشخر من شهوتها وفضلت تبوس ف شفيفي اوي ، انا طلعت زبي من كسها بس المرادي اللبن مطلعش من كسها زي الاول ، وانا معرفش ده معناه انها حامل ولا لا ، بس مش فرقلي ، وحليا مش بنتكلم وهي ارتبطت بغيري ومش فرقلي برضو لان هي مغفلاه.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *